Saturday, April 9, 2011

Testimoni Premium Beautiful 1

Testimoni 1 Premium Beautiful Bioever Tip Awet Muda Wajah Berseri Cara Mengatasi Jerawat

Pn Hana


Sebagaimana wanita lain, saya merasa begitu bimbang dan risau kerana menghadapi masalah peningkatan berat badan dan kegemukan walaupun usia baru mencecah awal 30-an. Secara fizikalnya, kegemukan telah menyebabkan tubuh badan saya tidak lagi menarik dan kehilangan bentuk kerana masalah selulit atau lemak terutama di bahagian perut, peha dan pinggul. Ini menyebabkan pergerakan saya agak kurang aktif, cepat merasa kepenatan dan kurang bermaya, serta kurang ceria.



Kebimbangan semakin meningkat kerana suami mula menyuarakan perasaannya dan menyindir. Saya berfikir adakah keadaan ini akan berterusan dan mengganggu kehidupan? Inilah persoalan yang sentiasa bermain difikiran saya mengenai bentuk tubuh badan saya. Setelah diperkenalkan dengan pakaian dalam berFIR ini, saya telah mengambil keputusan untuk membeli dan memakai Premium Beautiful sebagai usaha untuk menghadapi dan mengatasi masalah ini.



Selepas memakainya dengan penuh disiplin, kini saya merasa bangga kerana telah memiliki bentuk tubuh yang menarik seperti anak dara walaupun sudah memiliki empat orang cahayamata, muka yang berbentuk bulat telah menjadi bentuk bujur sirih, kesihatan menjadi lebih baik dan paling menceriakan kehidupan ialah hubungan suami isteri menjadi lebih menarik dan erat. Tiada lagi sindiran-sindiran sinis sebaliknya pujian diberikan. Malah berat badan saya telah turun dari 78kg ke 54kg dalam masa empat bulan.



Wow!! Jom pakai Beautiful, skrg ada offer best giler...



Norazlin Nordin


017-7778504


Norazlin01@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...