Saturday, April 9, 2011

Testimoni Preminum Beautiful 2

Testimoni 2 Premium Beautiful Bioever Tip Awet Muda Wajah Berseri Cara Mengatasi Jerawat

Pn Wan Nazrina. Saya telah berputus asa untuk menguruskan badan, malah tidak terfikir dapat menurunkan berat badan sebanyak 8kg dalam masa tiga bulan. Saya mula rasa rendah diri dan tercabar apabila rakan-rakan, saudara-mara terutamanya suami menegur keadaan tubuh saya, sehingga ada yang menyatakan saya kelihatan lebih berumur dari usia sebenar! Sebaik sahaja pulang dari US, saya berazam untuk menguruskan badan sehinggalah seorang rakan memperkenalkan saya dengan Premium Beautiful, pakaian dalam FIR.



Alhamdulillah, selepas enam bulan memakainya, tubuh saya telah mula terbentuk dari berat 70kg++ kini turun kepada 58kg. Apa yang membanggakan saya ialah, suami juga telah memuji bentuk tubuh saya sekarang. Selain memiliki bentuk tubuh yang semakin menarik, saya juga berasa lebih cergas dan sihat kerana penyakit-penyakit seperti lelah, migrain, gastrik, tonsil dan sengal badan yang saya alami sebelum ini semakin berkurangan.



Pada pendapat saya, walaupun ada yang menyatakan harga pakaian dalam Premium Beautiful ini terlalu mahal, tetapi untuk memiliki bentuk tubuh yang menarik dan kesihatan fizikal yang berpanjangan adalah aset yang paling berharga dan tidak ternilai dari wang ringgit. Lagipun pakaian dalam Premium Beautiful ini terdapat tiga keistimewaannya hasil amalan pemakaiannya iaitu ia membantu membentuk tubuh, untuk kesihatan dan membantu dalam hubungan suami isteri.

Wait no more friends, if you r interested, let's call or sms me... nak percubaan percuma pun boleh (if your size available) Norazlin Nordin 017-7778504 Norazlin01@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...