Friday, April 8, 2011

Premium Beautiful - korset kesihatan & kecantikan No 1 di Malaysia - Satu Pengalaman Peribadi

Salam & Selamat Sejahtera... Premium Beautiful Bioever Tip Awet Muda Wajah Berseri Cara Mengatasi Jerawat 1
1 April lepas bermula lah program Cabar & Menang (3 bulan) dengan hadiah utama bernilai RM3000. Bermacam-macam jenis cabaran. Ada cabaran kesan penegangan, kesan kesihatan, kesan pengurangan berat badan dan kesan keintiman suami isteri.... Wow!! Lumayan sekali!!

2
Oleh kerana stokis saya adalah penganjur, maka saya tak bole la join. Tapi saya dah minta (paksa sebenarnya) suapaya suami bagi saya RM100 bagi setiap kg yang hilang... (I wish to let go 30kg...wahh!! pening tak dia nak bayo nanti ...hihi..), but guess what? Dia terus angguk kepala setuju (sungguh-sunguh lak tu angguk)... Muahahahaha... nampak sangat dia dah lama nak tengok saya langsing...

3
Well, sy bukan tak berusaha sebelum ni, pernah bayar RM10K pergi ke Mayf**r. Eiii..sakit ati bila mengingatkan...dari percubaan RM38 jadi RM3500 hingga RM10K... tiap kali datang mesti dia suruh tambah barang la, servis la... tapi kurangnya sikit aje.. Sampai satu masa sy bosan dan takmo datang lagi.. Rasanya ada lagi beberapa ribu tak guna lagi... Menyampah4x, sgt menyampahhhh... .

4
Pada akhir thn 2003 dulu saya adalah pengguna Premium Beautiful, korset kesihatan dan pembentukan kontur badan... Memang best giler.. Dengan penggunaan yang disiplin, setiap minggu saya turun 1-1.5kg. Sy hilang hampir 12kg dlm masa 2 bln... sehinggakan ramai kawan2 yang teruja tengok sy berjaya menurunkan berat.. Tu yang ramai beli dari saya tu.. (tu yang banyak personal sale tuh)... .

5
Bila dah tak disiplin pakai, thn 2006 start naik balik... ye la dulu ngan pakai beautiful, makan macam mana pun dia akan bakar balik lemak tu, la ni pakainya malas, makannya suka...huwaa..mula la episod berlebihan berat badan yang sgt melampau. Seriyes, mmg sy tak mampu kawal.. Masa tu mmg duit banyak sbb bis meningkat naik ... nak beli apa pun bole.. tak berkira2..belanja makan kawan2, sy pun bedal sekali... husband kerja out station- so takde pengkritik tetap.... .

6
Walaupun tak pakai dgn disiplin dah beautiful tu, bonus tetap banyak sebab masa tu dah tak jual sendiri, sy hanya ajar biz partners duplicate gerak kerja, then hasil gerak kerja tu dpt bonus besar.. Later on 2007, keluar pulak produk Bio Aura... wah..lagi la dah tak pakai langsung Cik Beautiful tu... Takhal selama 3 thn memakai tu, saya ada 5 set korset Premium Beautiful tu... Arghh... itu yang paling saya kesalkan...

7
Beberapa tahun dah saya tak boleh beli baju di butik yang sy suka... sangkut kat lengan dan perut. Yg paling tension masa shopping baju sejuk di Beijing... cantik giler2... yg aku berkenan tu la yang tak muat... :(:( ishh..geram betulll !! Kadang2 jadi joke pulak ngan kawan2.. Cthnya kalo diorang tengok gambo sy time anak dara dan kata ' kak lin dulu kurus eh..fuyyoh cun melecun', sy akan kata ' Abis, ko ingat abg Ipin tu nak ke kat akak kalo dr dulu aku cenggini'... Hahahaha..joke, joke jugak... ati di dalam sapa yg tahu huhuhu... Takpe, sy selalu kata kat diri saya 'Apa aje yg Norazlin Nordin tak boleh buat, semua boley maa'...

8
So saya akan mula pakai balik korset Premium Beautiful ni, dan akan jadi cantik seperti dolu-dolu.. (percaya la..percaya la..). Dan saya akan pastikan, Arifin akan keluarkan 'a handsome amount of money' utk bayar kat saya...yeayyyyy... Plus..sy nak beli baju sejuk yang cantikkkk kat Hong Kong nanti.....dan nak ambik gambar banyak2... I'll imagine this every night...

9
Ok friends, got to go now, ada appointment ngan FB friend yang nak beli Bio Ever,... nt mlm saya nak share testimonial Premium beautiful... .
LET'S US WORK TOGETHER AS A TEAM TO LIVE OUR DREAMS .

Norazlin Nordin 017-7778504
Norazlin01@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...