Friday, August 3, 2012

JOMM Ke Mega Star Roadshow (MSR)


Sharing is caring

Rakan-rakan yg duk area JB, SKUDAI n kawasan2 sekitarnya...nak jemput anda ke
MSR (MEGASTAR ROADSHOW) hari ahad (5 Ogos 2012)

Ada apa dengan MSR (Megastar Roadshow) Ahad ini??? Selain dari majlis ilmu dan motivasi yang menyegarkan dari Hajah Atkah~ (dari pensyarah fizik ke jutawan yang budiman) , ada preview MMR (Minda Magnet Rezeki), ada pertandingan menganyam ketupat, ada cabutan bertuah dan yang istimewa perkongsian :

i) Pesakit kanser yang telah sembuh dgn penggunaan krim herba berteknologi nano ~ Bio Ever. Semasa menjalani kimoterapi ~ doktor,nurses dan pesakit2 lain tertanya-tanya sebab pelik dia tak lemah dan gugur rambut seperti orang lain... alhamdulillah kurang dari 3 bulan, doktor mengesahkan beliau bebas kanser!! Terima kasih Allah...

ii) Testimonial duit!!!! Dengan beberapa teknik 'Money magnet' dari Seminar Minda Magnet Rezeki (MMR), tengahari 2 Ogos 2012, seorang Pegawai PTD Gred 48 terpinga2 dan pucat seperti tak percaya,..dalam akaun Bank Rakyat yang dah lama tak aktif ada RM7000!! Gi masuk kaunter dan bertanya, staf bank kata 'rezeki nak raya kot puan'... She's a money magnet, i'm a money magnet, you can be a money magnet too!!!

Sahabat, hidup ini tak panjang..jom jadi orang yang Allah grant dengan Kebahagiaan, Kejayaan, kekayaan, Kesihatan dan Keberkatan!! InsyaAllah kita akan dapat semua ini... anda akan merasakan 'life is so good'~ tqvm Allah, I feel so blessed!!

PM sy utk join bersama di JB @ sms no 017-777 8504.... 
InsyaAllah anda sangat berpuas hati walau ini hanya satu preview!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...