Saturday, April 16, 2011

Testimoni Premium Beautiful


Pn Hasnah Mat - Saya kerap mengalami masalah sakit pinggang, "datang bulan" yang tidak teratur, dan merasa keletihan kerana kekurangan tenaga. Ini menyebabkan saya merasa kurang keyakinan, rendah diri dan tersentuh emosi. Tubuh badan yang dimiliki oleh saya tidaklah begitu terbentuk dan kurang menarik selaras dengan peningkatan usia dan kerana melahirkan anak. Kesannya, saya telah diceraikan oleh suami atas alasan yang sebegitu janggal, bentuk tubuh saya macam "balak" dan mempunyai perut yang buncit. 


 



Hidup saya kini ceria setelah mengalami keruntuhan rumahtangga apabila saya diperkenalkan dan kemudiannya memakai pakaian dalam berFIR ini.  Memeranjatkan, kini saya telah memiliki semula bentuk tubuh badan yang lebih menarik walaupun usia telah memasuki 40-an. Saya merasa lebih cergas dan bertenaga, masalah "datang bulan" tidak teratur dapat diatasi dan menegangkan payu dara seumpama bentuk tubuh seorang gadis yang belum berumahtangga. Kini, saya memakai saiz pakaian yang sama dengan anak gadis saya yang berusia 19 tahun.


Dengan memiliki tubuh badan yang semakin menarik ini, saya merasai hidup saya menjadi lebih ceria, menyeronokkan serta berkeyakinan untuk mengharungi kehidupan walaupun berstatuskan "ibu tunggal", malah perubahan ini mula mengejutkan bekas pasangannya yang kerapkali datang melawat anak-anaknya.


Status "ibu tunggal" dan pengalaman memakai pakaian dalam pembentukan badan berjenama Premium Beautiful telah dijadikan sebagai suatu landasan dan cabaran untuk mengharungi kehidupan ini agar menjadi lebih bermakna dan ceria.


Friends & Ladies out there, Get inspired by this testimonial?  Please wait no more, we deserve to be 'wanita igauan  impian suami', pick up your phone & sms @ call me  017-7778504

* Kisah benar - 6thn lepas,seorang customer saya tak habis-habis dok memikir nak beli ke tak, nak beli ke tak sb sayang duit.  Dah suka giler, tapi akhirnya minta tangguh, walau pun kami menawarkan skim ansuran bayar beberapa kali.... Akhirnya, bila suami betul2 dah merungut, baru panggil kami fitting balik. Masa fitting setahun sebelum tu dia pakai saiz terakhir ekstra.  Apabila kami datang balik utk fitting, saiznya dah tiada dalam carta dan kena ditempah di kilang... Dapatnya 3bulan lewat dan kena bayar ekstra RM 400... tapi ok lah tu...better late than never...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...