Friday, April 8, 2011

Mengapa Saya Menulis Blog Ini?

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Bertemu di alam maya. Alam bebas tanpa batasan dan sempadan. Global world!!!...Seronok rasanya. Untuk post pertama ini, saya ingin kongsikan kenapa tiba-tiba saya bertransformasi minda saya untuk membuat blog ini; http://norazlinnordin.blogspot.com.

Saya merasakan ilmu dan pengalaman saya ini (sila klik kenali diri) 'wajib' di kongsikan kepada semua orang tanpa mengira usia. Semangat saya bertambah berkobar-kobar apabila terdapat lebih 10 orang Crown Diamond Manager telah muncul. Tahun ini dijangka 6-10 orang pula akan diraikan sebagai Crown.

Setelah berada dalam biz selama hampir 7 tahun dan saya dah pun menggenggam income terkumpul RM1juta pertama pada akhir thn 2008, insyaAllah sy merasakan sy mampu menjadi mentor yang baik kepada mereka yang ingin melakukan perubahan dalam hidup tanpa mengira tahap pendidikan, jantina, umur dan kerjaya sekarang.

Suami saya baru habis menghadiri kursus ‘The World Class Internet Marketing’ (salah satu dr 5 siri trainingnya bersama multi millionaire World Class Trainers - T Harv Eker & Alex Mandosian yg berharga lebih dr RM22K).

Dan kami akan melancarkan sistem ini bagi memudahkan semua biz partners saya untuk menjalankan biz dan penajaan tanpa perlu keluar rumah atau pejabat. Kami telah jumpa caranya, dan ilmu ini hanya akan di ajar hanya kepada biz partners kami yang komited sahaja…

Jangan risau, anda akan di bimbing sehingga mahir… Anda pasti teruja dengan potensi passive income dari internet marketing ini.. InsyaAllah, Money comes to you easily

Saya menyakini bahawa semua orang di lahirkan sama, persekitaran dan pengalaman yang mencorakkan kita. Dan pastinya kita mempunyai pilihan untuk mencorakkannya kembali mengikut apa yang kita mahukan pada masa ini. JOMM kita ubah sejarah diri kita, kita ubah sejarah keluarga kita dan kita ubah sejarah masyarakat kita dengan meningkatkan taraf ekonomi kita.


"Sesungguhnya Allah tidak akan mengubah nasib sesuatu kaum itu sehingga mereka sendiri mengubah nasib mereka….”

-Surah Ar-Ra’ad, Ayat 11-

Jangan berlengah lagi, kini offer yang sungguh menarik sedang berlangsung,…


Pick-up you phone, sms or call :



Norazlin Nordin


017-777 8504


Norazlin01@ yahoo.com


Lucrative Opportunities Always Come My Way

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...