Friday, April 8, 2011

Kenapa saya suka/enjoy buat biz ?

Kenapa ek? Kenapa? Kenapa?


§ Saya adalah boss !! Saya tak perlu dengar dan ikut arahan sesiapa utk melakukan apa-apa.


§ Money works for me!!


§ No stress at all !!


§ Sy menguruskan masa sendiri. (Bangun suka suki pukul berapa, kalau rasa penat tido balik)


§ Sibuk?? Lagi sibuk = Lagi banyak masyukk!


§ Pangkat saya boleh diwarisi oleh anak-anak! Kalau saya kerja jadi Engineer ke, pegawai ke, sy tak bole pass pangkat tu pada Musy’ab or Muaz.


§ Fastest way to get money within short period. ie Sy perlukan 40K untuk renovate ruang tamu, so Work for it!! 1-2 bln biznes confirm dapat dah.


§ Dapat 100% full support dari pemimpin kumpulan saya! Kalau bukak kedai sendri, pandai2 la kita nak survive sendri!


§ Kereta FREE, holiday 3kali setahun, 5 figure income.. What else i can ask for! Huhu..


§ Special training percuma untuk membangunkan bisnes kita.


§ Setiap hari berjumpa dgn ramai orang baru, berkawan dengan mereka dan,, and bantu mereka buat biz


§ Buat biznes ni, lagi mendekatkan diri kita pada Allah. Kita sentiasa meminta pada Allah untuk melimpah ruahkan rezeki kita. ;) InsyaAllah


§ Plan marketing sangat sangat unik! Sistem ADIL & SAKSAMA. Confirm bukan sistem piramid.


§ On average I only work 3-4 hours daily!!


§ Takde sapa nak marah kalau ada hari-hari tertentu kita tak keluar buat biznes pun…


§ Bln Jun tahun ni I'm off to HONG KONG, Bln 7 shopping raya di BATAM dan hujung tahun pulak ke ITALY. Semuanya bersama biz partners. Dan kami nak pergi ramai2… Sapa nak join Melancong PERCUMA, sila angkat tangan!! Jom kami tunjukkan jalan…


So to all of you friends, just contact me if you r interested to know more about the product or if u want to join me as a biz partners…



LET'S US WORK TOGETHER AS A TEAM TO LIVE OUR DREAMS



Norazlin Nordin


017-7778504


Norazlin01@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...