Saturday, August 25, 2012

Offer Stokis J45 utk bulan Ogos!!

Biz mudah, modal kecil (tak perlu berhutang dgn bank), produk bagus -asal buka mulut je orang terus melleleh air liur nak terus barang, bayaran cash takde hutang-hutang, kenalkan kawan dapat insentif cash RM300-RM450, dapat pula seminar yang di luar berharga ribuan ringgit, gerak kerja mudah, di coach oleh mentor2 yang sudah menjadi...TIADA RISIKO KERUGIAN LANGSUNG !!.dan sekarang ada offer lagi dari pihak Stokis J45... jom grab peluang ni!!


Bulan Jun lepas, pihak stokis offer Pen Swarozki kepada konsultan baru @ SM & SSM yang mencapai group sale RM20,000 dan ke atas...


 Bulan Julai pula, salah satu dari barangan di bawah ni... boleh la pilih yer sesiap yang rasa dah qualified..selagi stok masih ada....:):) .. oppss..pen swarozki tu ada 2 je lagi...


Bulan Ogos pula.... konsultan baru @ SM  yang mencapai group sale RM20,000 dan ke atas atau SSM yang mencapai group sale RM30,000 dan ke atas ~ akan menerima  1 set 3 friends of Winter Sheaffer Pen.


Juga bonus kepada mereka yang upgrade menjadi pembekal.. 1 set Smart TAG untuk melancarkan perjalanan anda!

 
Senang je kan sebab kita buat gerak kerja sebagai 1 kumpulan.... tak jelas bagaimana, boleh dapatkan coaching dari para mentor.... Fightkan biz partners anda ramai2 dapat hadiah2 di atas, insyaAllah bonus besar menanti anda...Semoga anda berjaya!!  Jom ke Puncak!!

Ada apa-apa kemusykilan?Nak tahu macam mana nak dapat?

JOM CEPAT!!

Telefon atau SMS atau INBOX  saya untuk info lanjut :


NORAZLIN  NORDIN
Pakar Perunding Kesihatan, Kecantikan dan Mentor Kejayaan
HP: 017-777 8504
FB: www.facebook.com/norazlin.nordin



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...