Sunday, April 1, 2012

FREE 5 STAR VVIP VIETNAM TRIP - DAY 1

Vietnam Trip is Awesome !! Saya betul-betul tak sangka sebegini bestnya ke Ho Chi Minh City... Yelah selama buat biz ni trip paling dekat pun g Indonesia.. the rest mmg la tempat2 yang mmg sy teruja nak pergi seperti Australia, Paris, Amsterdam, Holland, Istanbul, Beijing, Shen Zen, Hong Kong, Switzerland, Tokyo dan dah tentu Umrah. So bila syarikat mengumumkan fight free trip ke Vietnam... lambat sikit terujanya...Tapi bila dah sampai sana dan balik sini tak sampai 2 hari, sy dah merancang bersama suami untuk ke sana kembali - ada barang lupa beli daaaa.... :):)

Group Smart Tycoon ke Vietnam 2 bas..alhamdulillah. Yang paling best sekali, ramai first timer yang qualified trip kali ni.... Jom nikmati sebahagian gambar2 di sana...

Day 1 -  tema coklat













 Welcome to Ho Chi Minh City



 Smart Tycoon in Vietnam
 Dewan makan DiRaja

 Dewan Mesyuarat

 Leganya dapat check-in... Hotel Equatorial Ho Chi Minh
 Masuk bilik je..terus nak baring...


 Dinner... masyaAllah banyak betul makanan... huru hara diet..:):)



Selepas makan malam, kami di bawa ke Night market....owh..bermula lah adegan mengirai duit... sy yang terer bab-bab mengira ni pun confius bila bershopping di sini... harga kain baju beratus ribu dong malah berjuta dong!!  Yang bestnya mereka terima RM, dong dan USD.... Jadi tak ada masalah! Yeay!!

Stay tune.... selepas ni Vietnam Day 2 - BEST GILERRRR
 http://norazlinnordin.blogspot.com/2012/04/free-5-star-vvip-vietnam-trip-day-2.html

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...