Thursday, May 5, 2011

Kelas Bahasa Mandarin PERCUMA !!!

Salam,

Rakan-rakan yang saya kasihi, ini adalah offer paling BEST sy pernah dapat dan pernah OFFERST Richmind telah bekerjasama dengan  Program KwikMandarin dan badan di bawah Kementerian Pengajian Tinggi Malaysia (dr sinilah peruntukannya datang, Tq) dan menawarkan Kursus Insensif Bahasa Mandarin secara PERCUMA!! 

Ini bukan sekadar 'gimmick' promosi, malah anda akan diberikan kursus PERCUMA ini selama 32jam @ 4 hari !! (Harga biasa di luar RM800 - RM1200 utk 32jam). Bayangkan, anda akan keluar sebagai seorang yang boleh berkomunikasi dalam Bahasa Mandarin.. Ooouuhh... i like....  Pengajarnya memang saya dah kenal lama dari zaman dia belajar di UTM, seorang yang energetic, bersekolah rendah dan menengah di SRJK (C). Bukan itu sahaja, beliau merupakan antara pelajar terbaik di sekolahnya!! On top of that, beliau juga pernah beberapa kali mendapat markah tertinggi dalam ujian dan peperiksaan Bahasa Mandarin!! Wow!! Tak sabar rasanya.

Kami hanya akan memilih 60 orang BERTUAH yang benar2 serius dan boleh memberi komitmen sahaja.. (No ponteng2 haaa...).  Kami akan bahagikan 32jam itu menjadi 4 hari (8jam sehari @ 8.30pg-5.30ptg)... dan seminggu sekali sahaja.  Untuk memudahkan proses pembelajaran, pihak pengurusan hanya mengenakan bayaran komitmen seminimum RM50 sahaja untuk kos pengurusan dan makan tengahari sepanjang Kursus 4 hari tersebut.  Memang sangat berbaloi baloi baloi baloi kan... Confirm tak jumpa kat tempat lain...

Kursus akan bermula selepas 15hb Mei ini di Pusat Latihan ST Richmind, Tmn Skudai Indah.   Kami bahagikan kepada 3 kumpulan iaitu Kelas Hari Rabu, Kelas Hari Sabtu dan Kelas Hari Ahad (first come, first serve basis).

On top of that, pihak pengurusan juga bermurah hati utk menaja Software Tutorial Kwik Mandarin selama setahun bernilai RM499 kepada pelajar....

Ini adalah kelas dewasa, jadi umur minimun = 17thn.

Info selanjutnya, kami akan terangkan kepada yang confirm mendaftar sahaja...

Berminat? Sila hubungi @ SMS nama penuh, no I/C  & hari pilihan kelas kepada  017-7778504. Bayaran hanya setelah anda confirm terpilih sahaja.

1 comment:

  1. kat batu pahat xda ke??minat sangat nk blajar mandrin ni... :(

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...