Monday, April 25, 2011

Bio Ever : Testimoni Masalah Kesan Menopos (Buang Rahim)

Sebelum
Selepas


Hot ! Hot! Hot!

Pn Zarinah,41 thn, Eksekutif.  Saya telah di buang rahim akibat fibroid pada hari lahir yang ke 39 pada 2 thn lepas... Selepas itu bermulalah episod duka dalam hidup saya.. badan rasa sangat tak selesa, perasaan bercampur baur, kulit muka menjadi kusam dan yang paling mengerikan ianya kering, keluar bintik2 darah di permukaan kulit, membengkak dan gatal sekali. Setelah beberapa minggu, apabila bengkak menyusut, satu lapisan kulit saya akan mengelupas & tertanggal (seperti pakai mask). Ini membuatkan saya merasa sangat tidak selesa dan  sering berduka cita. Saya sangat kurang bersemangat utk bekerja dan mengurus keluarga.

Pelbagai rawatan telah dicuba sehingga mencecah harga ribuan RM. Apabila kesannya mendukacitakan, sy beralih kepada rawatan tradisional..hampir beberapa bulan saya  berulang alik 'berubat' dari KL ke selatan disebabkan beberapa pengamal perubatan mengatakan saya di 'sembur' pontianak/makhluk halus... Akhirnya seorang doktor pakar menyatakan sebenarnya itu adalah tindakbalas tubuh badan saya untuk mengeluarkan darah kotor dari badan (sy kan dah dikira putus haid @menopos)

Seorang sahabat memperkenalkan saya makanan tambahan jenama XYZ yang berharga hampir RM500 untuk kegunaan sebulan... Saya terpaksa menggunakannya berterusan bagi mengelakkan kesan sebelum ini terjadi lagi.  Setelah 4 bulan, sy terasa la jugak kerana harganya.  Kebetulan adik saya telah memperkenalkan Krim Nano Bio Ever, saat saya mencubanya, sy telah jatuh hati..

Yang paling mengujakan baru seminggu menggunakannya, rakan sepejabat mengatakan saya nampak ceria, kulit muka nampak 'moist' tapi tak berminyak dan nampak 'glow'.  Mereka begitu teruja dan tak sabar2 nak tau kosmetik jenama apa yang sedang saya gunakan. Kesan lain yang membuatkan sy begitu berpuas hati dengan Bio Ever ini adalah, ia bukan sahaja untuk kecantikan sahaja malah sangat berkesan untuk kesihatan dan keintiman suami isteri...

Wahh!! Friends out there, saya pun teruja bila  kakak ni bercerita .. excited sungguh dia,...alhamdulillah... ni yang saya bertambah bersemangat nak menyapukan kat semua orang ni... For those yang nak try free make over, book your appointment NOW!!  La ni, hari2 masuk UTM... i like..


Call /sms Azlin @ 017-7778504

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...