Monday, April 25, 2011

Mini Re-Union ex-DKA UTM 95


Ahad - Pagi-pagi lagi dah bertolak ke Puchong untuk mini re-union... Mulanya nak buat utk gegirl aje... tapi Pak Supir kan kena ada juga... Memang kerinduan... Last time kami berjumpa di Re-Union di Hotel Mahkota Melaka bln Mei 2010.  Malamnya kami berbual sampai hampir pkl 4pg dengan mata terpejam...  Hahaha..ngantuks giler..tapi cerita tak abis lagi... LoL



Pada Re-Union Ex- Diploma Kejuruteraan Awam yg pertama kali tu, rata-rata memang dah tak berjumpa hmpir 15tahun. Ye lah, zaman tu mana ada student U pakai handphone, E-mail pun tak de, FB lagi la jauh .. siMark Zuckerberg tu kat sek rendah lagi... Pas habis Diploma masing-masing membawa haluan sendiri, ramai  yang sambung Degree kat UK @ Australia dan tapi lagi ramai sambung terus di UTM. Ada yang sambung ke course lain- pendidikan teknikal... Ada juga sambung di IPTA lain... ada yang terus kerja dsbnya...

Yang specialnya oleh kerana gegirl tak ramai dlm kelas, seingat sy kalau kat satu kelas tu ada 60-70 pelajar, hanya ada 2-5orang gegirl sahaja... So masing2, kalo nak g kelas, mesti ada perasaan - minta2 jangan la diorang mengorat mengacau aku...huhuhu. Akhirnya hanya ada 1 pasangan sahaja yang menjadi... tu pun rasanya tak sempat bercinta masa belajar dulu (ke saya yg tak tau.. ehem..)

So sapa-sapa aje yang datang kali ini - Iena, Azizah, Cikgu Ros, Cikgu Anis dan saya... Kali ni rancang jumpa gegirl juga adalah sebab nak ajar cara sapuan paling mujarab Krim Bio Ever ni... Tapi tetiba Cikgu Anis tak jumpa jalan...so terpaksa minta bantuan Asri di sana sini (sebab BMW dia tuang air je...) untuk carik Cikgu Anis sekeluarga...hihi..

Next time - insyaAllah will be in Bandung ya Iena... hot mama nak g shopping...

Oppss.. dah pkl 12.45... jom chow... kan dah janji ngan Kak Sal di Klang.... Jom Jom Jom...

1 comment:

  1. Sorry argh, tak dapek nak join makan2 tu, almaklum dah terjebak jadi ahli sukan pulak :) Hope you all had a great time together.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...