Monday, April 11, 2011

Cenderamata dari Tanah Suci

Premium Beautiful Bioever Tip Awet Muda Wajah Berseri Cara Mengatasi Jerawat Sebenarnya dah lama saya tak mengirim apa2 kepada rakan-rakan @saudara yang pergi Umrah@Haji melainkan kiriman doa dan berkirim salam dgn Rasulullah.. Tujuannya supaya mereka yang ke sana dapat beribadah dgn tenang tanpa perlu teringat2 ngan pesanan2 kita yg belum jumpa... 2 kali sy berkesempatan menunaikan Umrah (2007 & 2009), tak terfikir lak saya nak beli perfume untuk pakai sendiri.. sebabnya mak & bapa serta saudara mara dulu2 kalo bagi cenderahati - confirm minyak atar... pastu saya mabuk satu hari bila bau... Tapi bila dapat cenderahati perfume ekslusif ni dari Cikgu Hafiz dan Murni Zuriyati, sodap la pulak baunya... Hmm... i like. Terima kasih banyak-banyak... Moga umrah kalian semua yang pergi di trima Allah... Amin..

1 comment:

  1. hihi..murni zuriyati tu kenalan saya, dia pun dah berjaya tackle hati saya nak join biz ni..iAllah.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...