Wednesday, April 27, 2011

Alhamdulillah! Yeay! I won a contest!! IPhone 4 is mine.. Tq Allah


Sepanjang kami menganjur dan mengadakan seminar motivasi dan kecemerlangan, Hukum Tarikan @ Law of Attraction, memang ramai yang dapat apa yang mereka wish..sekurang-kurangnya 1 dari 10 wish yang mereka tulis semasa seminar. Yang saya perasan, kebanyakan yang dapat mmg diorang ni wish pasal duit, dan yg surprisenya dapat pulak tu!! Sudah la dapat, banyak lak tu.. ada yg sampai 5K, ada yang 10K dan yg tertinggi setakat ni 18K...


Saya? memang la banyak dah dapat (syukur, Alhamdulillah) tapi bukan la dlm bentuk RM yg tiba2 ada kat akaun spt rakan2 saya - contohnya yg saya dah dpt = wish anak lelaki (kini 11thn) sy dapat no 1 dlm kelas, sy wish sesuatu untuk biz saya, sy wish dpt beli tanah di bawah market price dan beberapa lagi...

Bila saya baca balik nota2 seminar dua bulan lepas, kebetulan ada contest yang menawarkan antara hadiah utamanya adalah iPhone 4. Sy terus terdetik dalam hati, sy nak praktikkan ilmu & teknik yang dah sy belajar (dr Dr Azizan Osman, D.R Kasmah dan dr suami, Arifin).  Sy terus bagitau kat Arifin yg saya nak hadiahkan dia iPhone4 sbg birthday present. Dia senyum je... (macam tau je bila da dapat nt, sy akan bg dia BB sy dan sy yg pakai iPhone 4 tu..haha). So saya register contest tu dan make a wish in my wish card semasa Seminar Rahsia kuasa Minda di batu pahat pd Feb lepas.

Beberapa malam selepas tu sy buat gambaran yang sy terima hadiah utama dgn muka yang sungguh berseri2...

Sabtu lepas masa balik kampung, anak saudara sibuk suh sy cari iklan iPhone44 kat youtube, dan beberapa hari lepas, sepupu saya- Amir beli iPhone4 dan tulis kat FB, dlm hati saya kata 'hmmm, i like, eh apa cite ek contest aku masuk aritu'....

Harini, pkl 3.30 tadi penganjur contest call bagtau...yey... alhamdulillah, Tq Allah...


Rezeki come to me easily and frequently (...and effortlessly..;):))


1 comment:

  1. I like... sy akan buat sperti mana cifu sy buat... Insyallah and tq Allah....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...