Showing posts with label Motivasi Bisnes. Show all posts
Showing posts with label Motivasi Bisnes. Show all posts

Monday, April 2, 2012

FREE 5 STAR VVIP VIETNAM TRIP - DAY 2

Hari ke dua tema pakaian adalah berwarna biru.  Dimulakan dengan sarapan pagi selera Malaysia, Indonesia  Vietnam dan Barat... nasi lemak, roti canai, mee rebus... semua ada.. :):) Kami tak sabar nak menghabiskan sesi lawatan sehingga tengahari sebab pastu tour leader kata boleh g shoppingg...



 Bersama team CDM Shima

Bersama team DSM Norlidah

Bersama team DSM Siti Salmah

 Bersama SSM Suria - kali ni seorang, next trip bersama biz partners


Bersama team CDM Elmy & CDM Aisyah

 Water Puppet Show - sungguh mengagumkan..



Muzium Peperangan Vietnam - Arifin kata 'sayang, tak payah tengok, it can ruin your excellent positive vibration .. have a sit and rest'.. huh, mmg pun malas nak tgk, save energy utk shopping pas ni...
 Then kami g shopping di Ben Thanh - best nyerrrrrr




Sedapppnya gajus kat sini...menyesal beli sikit...





Makan malam beramai2 di hotel...

Wacaaaa....

Makanan di Hotel ni mmg superb!  Sarapan  pagi ada nasi beriyani, nasi lemak, mee rebus, roti canai .. dalam hati saya kata ..pandainya chef Vietnam ni masak masakan Malaysia... rupa2nya utk trip 600 orang ni, syarikat request pihak hotel utk import chef dr Hotel di Malaysia.... OOOHHH!! Patut lerrr....


Di beri mandat utk berucap dan memberi motivasi kepada para usahawan

Happy Birthday - wahhh!! Sambut di luar negara lagi ya...




Teropong biz partners yang di tinggalkan di Malaysia, insyaAllah kita g Guangzhou ramai-ramai ya

Mesyuarat di lobi hotel - energy booster
to be continued .... day 3

Sunday, April 1, 2012

FREE 5 STAR VVIP VIETNAM TRIP - DAY 1

Vietnam Trip is Awesome !! Saya betul-betul tak sangka sebegini bestnya ke Ho Chi Minh City... Yelah selama buat biz ni trip paling dekat pun g Indonesia.. the rest mmg la tempat2 yang mmg sy teruja nak pergi seperti Australia, Paris, Amsterdam, Holland, Istanbul, Beijing, Shen Zen, Hong Kong, Switzerland, Tokyo dan dah tentu Umrah. So bila syarikat mengumumkan fight free trip ke Vietnam... lambat sikit terujanya...Tapi bila dah sampai sana dan balik sini tak sampai 2 hari, sy dah merancang bersama suami untuk ke sana kembali - ada barang lupa beli daaaa.... :):)

Group Smart Tycoon ke Vietnam 2 bas..alhamdulillah. Yang paling best sekali, ramai first timer yang qualified trip kali ni.... Jom nikmati sebahagian gambar2 di sana...

Day 1 -  tema coklat













 Welcome to Ho Chi Minh City



 Smart Tycoon in Vietnam
 Dewan makan DiRaja

 Dewan Mesyuarat

 Leganya dapat check-in... Hotel Equatorial Ho Chi Minh
 Masuk bilik je..terus nak baring...


 Dinner... masyaAllah banyak betul makanan... huru hara diet..:):)



Selepas makan malam, kami di bawa ke Night market....owh..bermula lah adegan mengirai duit... sy yang terer bab-bab mengira ni pun confius bila bershopping di sini... harga kain baju beratus ribu dong malah berjuta dong!!  Yang bestnya mereka terima RM, dong dan USD.... Jadi tak ada masalah! Yeay!!

Stay tune.... selepas ni Vietnam Day 2 - BEST GILERRRR
 http://norazlinnordin.blogspot.com/2012/04/free-5-star-vvip-vietnam-trip-day-2.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...