Showing posts with label Krim Bio Ever. Show all posts
Showing posts with label Krim Bio Ever. Show all posts

Monday, April 2, 2012

FREE 5 STAR VVIP VIETNAM TRIP - DAY 4

Hari terakhir di Ho Chi Minh - pergi satu beg, balik semuanya beranak jadi 3 beg... kalau tak fikir tentang tax di airport jika terlebih berat...entah apalah jadinya...:):)



 At last..kami keluar juga... It is great, I never dreamed a vacation with a luxury hotel!! Kalau g sendiri dan keluar duit sendiri, pasti sy cari hotel 2-3 star je..dgn alasan...bukan selalu duk hotel pun, buat tido malam2 aje...huhuhu


Singgah di Butik Basiroh.  Ustazah Basiroh merupakan bekas qariah yang pernah mewakili Vietnam. Telekung di sini cantik2 dan ada beberapa yang lebih berkualiti berbanding yang di jual di luar...

Ambil aura multi millionaire Ustazah Basiroh yang mempunyai kilang pakaian sendiri di sana.

Babai Vietnam...InsyaAllah bulan depan akan smpai lagi ke sana... :):)

Kepada anda yang suka melancong macam saya, mmg seronok... syarikat bagi pakej melancong ke luar negara 3 kali setahun... dari negara Eropah, Timur Tengah, Asia dan banyak lagi....siapa yg tak nak melancong free...semua org nak kan?
 Ada banyak lagi benda yg best-best tentang biz Bio Ever ni...
nak tau lebih lanjut...
emel/sms saya.. I'll show you just how easy it is..
 or...
JOIN US NOW
 and feel the excitement together for the next FOC 5 STAR VVIP trip
to GUANGZHOU!!!
017-777 8504
FB : Norazlin Nordin

Sunday, March 4, 2012

Kelas Coaching Khas utk Warga Lembah Klang & sekitarnya

Jom ke Kelas Coaching Khas
Preview Keistimewaan Bio Ever, 
Projek Istimewa & Trip Pelancongan Percuma ke Guangzhou

FREE LUXURY 5 STAR TRIP to GUANGZHOU !!




Flight ticket.... FREE !!!!

Honeymoon .... FREE !!!!

Accommodation ..... FREE !!!!

Transportation, Tips & Touring .... FREE !!!!!

Breakfast, Lunch, Dinner .... FREE !!!!!


Pkl 9-1 ptg
11 Mac 2012 (Ahad)
Pusat Rawatan Impian, Kajang
 

Ia mungkin akan menjadi titik tolak untuk anda merubah diri..
Dari seorang yang sering kebocoran wang kpd seorang yang 
tak bocor lagi
Dari seorang yang sering tertekan kpd seorang yang tenang
Dari seorang yang negatif kepada seorang yg lebih positif
Dari selalu bertelingkah suami isteri jd aman damai
dll

Perkongsian ini adalah PERCUMA ....

Pasti berbaloi2...


Tempat adalah terhad, jadi pastikan tempat anda ADA dgn menghubungi sy @ 017-7778504 (sms pun boleh)

Thursday, July 28, 2011

Smart Tycoon - Bio Ever Top Professional Consultants


Krim Bio Ever - InsyaAllah, group kami adalah pelopor pengetahuan (alhamdulillah ramai researcher yg tlg buat research) dan sekaligus juara jualan paling tinggi bg produk ini sejak awal thn ini. Krim ini formulated dr Swiss dan dibuat di sini (utk status halal & bahan pun dr sini).. Antara bahannya - ekstrak pegaga, keladi liar, soya bean & ginseng. Di adun dgn krim nano- sgt halus- sampai cepat ke tempat2 tertentu yg memerlukannya. Secara ringkasnya ia akan meningkatkan sistem imun dan balancekan hormon.. (nak tau secara teknikal bgmana ia berkerja- kenalah buat appointment ngan saya)

Setakat ini sangat banyak testimonial yang dikeluarkan termasuklah beberapa yg kami & doktor yg merawat rasa sangat teruja, antaranya : breast cancer stage 4 sembuh dlm masa kurang 1bulan stengah, fibroid pecah secara semula jadi tanpa perlu pembedahan, mata yang dah disahkan buta selama 1 stengah tahun kembali nampak, mati pucuk selama 4 1/2 tahun kembali berfungsi hanya 2minggu, mati pucuk 2thn hanya dengan urutan 1 mlm sahaja sudah selesai dan banyak lagi...

....kalau setakat tiroid,resdung, kencing manis, darah tinggi, sakit tulang belakang tu..kira sangat cepat boleh tengok perubahannya (insyaAllah).. Utk hub suami isteri- hanya 5 minit sahaja!! Yg malas gilerr pun boleh jadi rajin!! This is GUARANTEED!! (kalo ambik ngan sy, kalo tak berkesan part hub suami isteri dlm masa 5-10minit -money back guaranteed ok..)

Kenapa ianya menjadi kegilaan orang perempuan?? {serius..ada anak2 gadis 12thn pun curi2 pakai mak dia punya krim (ini kes dah pandai melawa lah ni) sb nak nampak glow (pinkish)}. Dari yang muka berjerawat & kesan jerawat, berjeragat, kusam, kurang seri, pucat, eye bag besar, eyebag gelap..insyaAllah boleh nakmpak perubahan dalam masa 20 minit...BUKAN sapu di muka tau!! Hanya sapu di lengan sahaja!! itu lah kehebatan teknologi Nano (now i really appreciate this technology). Sapu di tangan utk naikkan seri muka, tetiba dlm sebulan anda akan perasan tumit kaki dr pecah-pecah jadi licin lembut kemerahan, kesan gelap akibat deodoran di bawah ketiak tetiba cerah kembali, begitu juga di celah paha... MasyaAllah, its really amazing...

Dan kini warga Lembah Klang telah menjemput kami utk berkongsi keistimewaan Bio Ever!!
Jom jumpa sy dan rakan2 di Putrajaya esok (Sabtu) pukul 2.30ptg - 5ptg.. Bukan sahaja anda boleh buat make over PERCUMA, malah akan di hidangkan dengan testimonial2 dr rakan2 yang baru 2-3 minggu menggunakannya...On top of that, kalo nak buat duit pun kami boleh terangkan- just ambik peluang buat duit raya dgn menjadi Consultant sb ramai wanita di luar sana yg mmg terus suka kalo dgr pasal kegunaannya... Plus sekarang bole join utk sistem yg membolehkan anda kumpul point untk ke UMRAH 5* PERCUMA!!


Dengan Pakej yang sangat rendah untuk menjadi Consultant / Profesional Consultant, anda di tawarkan  8 in 1  termasuklah Seminar Minda Magnet Rezeki (MMR)** bernilai RM1398 (2orgT&C applied
PERCUMA..

Feel free to contact me @ 017-777 8504

and I'll share with you just how easy it is..

** MMR - Minda Magnet Rezeki - Inspired dari gabungan beberapa seminar Dr Mohd Jantan, Dr Azizan Osman, D.R Kasmah, T. Harv Eker & Dr Azhar.   Antaranya : 1) Bgmana membesarkan poket minda, barulah rezeki banyak masuk...  2) Bgmana nak mengurangkan kebocoran wang.. ( buat biz tak menjadi@ kena tipu@ duit tak pernah cukup atau duit hanya cukup2@ nak berbelanja pun kena berkira-kira@ bila dapat duit lebih atau bonus..bukan boleh nak menyimpan,..macam tau tau aje..tayar botak la, peti sejuk buat hal la, anak pecahkan barang la, paip tersumbat la (kena panggil plumber la kan))
3) Bagaimana nak jadi magnet rezeki?  - kalau implemen - bukan sahaja boleh dapat cash, tapi juga naik pangkat dgn tak payah susah2 mengipas boss....  kami sudah ada bukti!!!
4)  Kami akan share (bonus)- sebahagian dr course Internet marketing - by T Harv Eker bernilai RM6000 !!


Believe me - it is really an irresistable offer.. see U .. :):)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...